Jeune fille assise dans un bus

Board with us!

From
    To
        See the network maps

        Significant disruptions

        Dès le lundi 13 mars, pour une durée de 4 mois environ, la ligne 1 circule entre Blécherette et Montoie, le terminus de Maladière n'est pas desservi. Pour circuler jusqu'à Maladière, possibilité d'emprunter la ligne 25 à l'arrêt Batelière jusqu'à Maladière-Figuiers.

        Dès le lundi 13 mars, pour une durée de 4 mois environ, la ligne 6 circule entre Praz-Séchaud et Montoie, le terminus de Maladière n'est pas desservi. Pour circuler jusqu'à Maladière, possibilité d'emprunter la ligne 25 à l'arrêt Figuiers (sur l'av. des Figuiers) jusqu'à Maladière-Figuiers.

        Du 20 mars 2023 , et pour une durée de 3 mois environ, cette ligne ne circulera plus sous le viaduc de Malley en raison de travaux. Déviée entre l'arrêt Prélaz-les-Roses et Galicien/Arena via l'avenue du Chablais, l'arrêt Prilly, Galicien est déplacé sur le Ch. du Viaduc (Quai B).

        Du 20 mars 2023, et pour une durée de 3 mois environ, cette ligne ne circulera plus sous le viaduc de Malley en raison de travaux. Déviée via la route de Renens, l'arrêt Prilly, Galicien dir. Mont-Goulin est déplacé sur la route de Renens (Quai D) et l'arrêt Prilly, Galicien dir. Venoge nord est déplacé sur la route de Renens (Quai C).

        All disruptions

        Our network is evolving

        To support customers in their new habits, we are changing our network with the reopening of the Grand-Pont to traffic.

        Frequently asked questions

        • How do I buy or renew my SwissPass ?

          You don’t have a SwissPass yet and you want to buy one? All you have to do is go to one of our customer centres  with an ID. You can order your SwissPass card there when purchasing your travel pass.

          Do you already have a SwissPass and want to renew it? You can do it :

           

           

          Find all the information you require about the SwissPass on our FAQ page

        • I’ve lost something on the train. What should I do?

          The easiest way of declaring your lost property is to complete an online search notice. This process is free. The place where the lost property should be returned to must be specified in the form.

           

          You can also report your lost property by going to one of our customer centres or by calling the SBB Rail Service: 0848 44 66 88  (CHF 0.08/min from a landline).

           

          Should you have any questions do not hesitate to contact our Service Centre on 021 621 01 11.

           

          Find all the information you require about lost property.

          How do I pay a fine?

        • How do I pay a fine?

          You can pay a fine issued during an inspection on the tl, leb or CGN networks:

           

           

          Find all the information you require about our inspection policy.

        All FAQs